Najczęściej zadawane pytania

Co oznaczają statusy przy zamówieniach?

  • Otwarte – zamówienie, które można edytować – jest to tzw. wersja robocza zamówienia nagród, za które nie zostały jeszcze pobrane punkty z konta.
    Zatwierdzone – zamówienie złożenie za pośrednictwem konta internetowego lub zostało potwierdzone przez Operatora systemu pobierające punkty z konta, ale które w powodu wprowadzenia koniecznych zmian nie zostało jeszcze przekazane do dalszej realizacji.
    Anulowane – status nadawany zamówieniom, oznaczający zwrot paczki do magazynu lub rezygnację Uczestnika z zamówionych nagród. Po ustawieniu tego statusu następuje automatyczny zwrot punktów na konto.
    Przekazane do realizacji – zamówienie, które zostało przez Operatora systemu przekazane do magazynu w celu jego skompletowania i wysyłki.
    Nie przekazano do realizacji – zamówienie, które w wyniku ujemnego bilansu punktowego lub tymczasowego braku nagrody na stanie magazynowym, zostało wstrzymane z realizacją do momentu spełnienia określonego warunku.
    Wysłane – zamówienie, które zostało przekazane firmie kurierskiej. Pierwsza próba doręczenia paczki powinna nastąpić następnego dnia roboczego po ustawieniu tego statusu.
    Zamknięte – zamówienie, które zostało doręczone.

←Wstecz