Najczęściej zadawane pytania

Co oznaczają statusy w zamówieniach?

  • „Otwarte"– zamówienie, które można w dowolny sposób edytować - jest to tzw. wersja robocza, która nie pobiera punktów z konta uczestnika.
    „Zatwierdzone” – Zamówienie, które zostało zatwierdzone przez operatora, ale może zostać poddane zmianom lub złożone przez stronę www.
    „Anulowane” – zgłoszone przez uczestnika w celu anulowania danego zamówienia.
    „Przekazane do realizacji” – zamówienie, które z PPM zostało przekazane do magazynu w celu realizacji.
    „Nie przekazano do realizacji” – zamówienie, które w wyniku ujemnego bilansu punktowego, zostało przez system wstrzymane lub wstrzymane w wyniku braku danych wymaganych przy oświadczeniu nagrody opodatkowanej.
    „Wysłane” – zamówienie, które zostało wysłane z magazynu (zamówienia posiada datę wysyłki).
    „Zamknięte” – zamówienie, które zostało dostarczone do uczestnika (posiada datę dostarczenia).

←Wstecz