Najczęściej zadawane pytania

Jak zalogować się na indywidualne konto punktowe w Programie Partnerskim dla Wykonawców MAPEI?

  • Przede wszystkim trzeba być uczestnikiem Programu i posiadać Indywidualny Numer Uczestnika Programu oraz hasło dostępu. Dane te są generowane przy rejestracji nowego uczestnika w bazie PPM i wysyłane SMS/mailowo na przypisane do konta numer telefonu komórkowego oraz adres mailowy.

    Indywidualny Numer Uczestnika / Login:
    Login jest to Indywidualny Numer Uczestnika, składa się wyłącznie z 6 cyfr i nie zawiera kropek, przecinków ani odstępów, a cyfra „0” nie może być zastąpiona literą „O”. Login nie może zostać zmieniony.

    Hasło:
    Hasło jest generowane przez system i składa się z kombinacji liter i liczb. Jest wysyłane do każdego uczestnika po zarejestrowaniu Deklaracji i po pierwszym zalogowaniu powinno zostać zmienione.

    UWAGA! Przy wpisywaniu hasła należy zwracać uwagę na wielkość liter, odróżnianie litery „O” i cyfry „0”. Hasło wygenerowane przez system, podobnie jak login, nie zawiera żadnych znaków przestankowych ani odstępów.

    Sposób odzyskiwania hasła i loginu:
    Jeżeli Uczestnik nie pamięta swoich danych do logowania, może skorzystać z opcji przypominania tych danych na stronie internetowej PPM. W prawym górnym rogu strony należy kliknąć Zapomniałem loginu i hasła oraz uzupełnić wymagane pola: Nazwisko, kod pocztowy i numer telefonu/e-mail oraz zaznaczyć opcję Zresetuj hasło. Ważne, żeby podane dane były zgodne z danymi przypisanymi do konta. Po resecie hasła Uczestnik otrzyma wiadomość SMS lub e-mail z loginem i jednorazowym hasłem. Po zalogowaniu należy zmienić hasło na własne.

    W przypadku trudności z odzyskaniem loginu i hasła za pośrednictwem strony internetowej, prosimy o kontakt z biurem PPM:

    e-mail: program.partnerski@mapei.pl
    Infolinia PPM: (22) 595 42 38, czynna w godz. 10.00-14.00 od poniedziałku do piątku

←Wstecz