Najczęściej zadawane pytania

Co trzeba zrobić i jakie warunki spełnić, żeby przystąpić do Programu Partnerskiego dla Wykonawców MAPEI?

  • Program jest skierowany do wykonawców, którzy ukończyli 18 lat i w ramach wykonywanego zawodu lub prowadzonej działalności gospodarczej stosują produkty MAPEI. Aby przystąpić do Programu, należy postępować według poniższych wskazówek:

    KROK 1:
    Ze strony internetowej www.programpartnerskimapei.pl należy wydrukować formularz Deklaracji Uczestnika. Jeżeli Uczestnik nie ma takiej możliwości, prosimy o kontakt z Biurem Programu Partnerskiego pod nr (22) 595-42-38 w godz. 10.00-14.00 lub mailowo: program.partnerski@mapei.pl w celu podania swojego adresu. Wówczas formularz zostanie wysłany pocztą.

    KROK 2:
    Deklarację należy czytelnie wypełnić i odesłać na adres:

    Program Partnerski dla Wykonawców MAPEI
    ul. Chałubińskiego 8
    00-613 Warszawa

    Wraz z Deklaracją można przesłać punkty (z widoczną datą ważności) i kupon zamówienia nagród. Przesyłkę należy wysłać listem poleconym, zachowując potwierdzenie nadania do momentu zarejestrowania punktów na koncie.

    KROK 3:
    Na podstawie Deklaracji w bazie PPM zostanie utworzone indywidualne konto punktowe, do którego login i hasło zostaną wysłane wiadomością SMS lub e-mailem.

    Załącznik
←Wstecz